jump to navigation

De Kracht van Merchandise 8 augustus 2007

Posted by univent in Events, Travel.
trackback

Leerdam,

De kracht van het inzetten van promotionele producten tijdens events & incentives wordt erg ondergewaardeerd. Ervaren incentive-huizen, zoals BigSky, beschouwen ze echter als krachtige, motiverende elementen die van uw bijeenkomst een nog groter succes maken.

Een goed voorbeeld van het nut van het inzetten van gifts en giveaways is dat van de arts die een medisch congres bezoekt. Normaliter werden gifts al aangeboden tijdens de registratie van deze arts. Indien u echter bij registratie op subtiele wijze aankondigt dat het cadeau na afloop van het congres beschikbaar is, zal de arts zeker tot het einde van de bijeenkomst aanwezig blijven.

Wanneer u besluit om promotionele artikelen in te zetten tijdens uw event dan is het belangrijk om artikelen te kiezen die gelinkt kunnen worden aan het thema van uw bijeenkomst. Indien u een bijeenkomst plant in Las Vegas dan kunt u een fische-houder inzetten, bedrukt met uw bedrijfslogo. Kiest u voor een bijeenkomst in Noorwegen dan is een verrekijker weer een goede optie. De kijker kan direct gebruikt worden om de fjorden goed te bekijken en zal na gebruik zeker niet weggegooid worden.

U ziet dat er een gedegen tactiek bedacht moet worden als u optimaal rendement wilt behalen uit uw investering in bedrukte artikelen. BigSky werkt daarom niet met een catalogus van Gouden Gids-dikte maar ontwikkelt een plan op maat en voert het optimaal uit.

Neem gerust eens contact met ons op. BigSky vindt het de juiste promotionele artikelen voor u. We bedenken tevens een krachtig plan-op-maat voor u om ze op een vernieuwende manier in te zetten.

Groeten,
Robbert

E-mail ons direct:

 

 

%d bloggers op de volgende wijze: